Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Wrzesień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Allegro "A Ty? Czego szukasz?"

Najnowszy spot Allegro „PIES” pojawił się 11 września w Internecie, a w stacjach telewizyjnych emitowany jest od środy 16 września w długości 60 sekund.

To już drugi wizerunkowy spot Allegro, promujący platformę „A Ty? Czego szukasz?” po emitowanym od sierpnia br. w stacjach telewizyjnych i Internecie spocie “DOM”.

Oba filmy, w niezwykle emocjonalny i niemal fabularny sposób ilustrują ludzkie potrzeby, marzenia i wartości, prowadzą w naturalny sposób do marki, wspierającej realizację marzeń i do oferowanego przez nią świata.

Twórcą nowej platformy komunikacyjnej, zarówno pod względem strategicznym, jak i kreatywnym jest Agencja Bardzo, która od 2014 roku odpowiada za obsługę Allegro.

Oba spoty wyprodukował dom produkcyjny Cut Cut, reżyserem jest wielokrotnie nagradzany w konkursach europejskich i światowych Erik van Wyk.

 

Joanna Juszczak

(17.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.