Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook chce wprowadzić przycisk "Nie lubię", eksperci podzieleni

(fot. Archiwum/Press)

Mark Zuckerberg, szef Facebooka, ujawnił w wywiadzie, że w serwisie społecznościowym planowane jest wprowadzenie przycisku “Nie lubię”.

Zuckerberg potwierdził, że nowy przycisk miałby służyć użytkownikom serwisu do wyrażania emocji przy wpisach dotyczących informacji o katastrofach, pogrzebach itp. Dotychczas Facebook nie chciał wprowadzić takiego przycisku w obawie, że będzie on wykorzystywany głównie przez internetowych hejterów.
Zuckerberg przyznał, że wiele osób korzystających z serwisu sygnalizowało potrzebę jego wprowadzenia. Dodał, że nowa funkcjonalność jest obecnie w fazie testów. Eksperci od mediów społecznościowych są podzieleni w kwestii oceny tej zmiany. - Będzie to dawać bardziej miarodajny, dosadny feedback, użytkownicy nie będą ingerować w treści, ale pokazywać, że coś odbierają negatywnie - uważa Anna Kulpa, social media manager w agencji 180heartbeats + JvM. - Zobaczymy, jak ludzie będą z tego korzystać, trudno jest przewidywać. Mogą to odbierać dwuznacznie: klikać "nie lubię" przy smutnych postach albo przy postach, które im się nie podobają - dodaje Kulpa.
Innego zdania jest Kamil Dmowski, activation director z agencji VML Poland. - Z moich informacji wynika, że nie będzie takiego guzika jak "nie lubię", tylko użytkownicy uzyskają nową formę, żeby wyrazić emocje. Już teraz mogą to zrobić w rozwijanym menu po prawej stronie postów. Ale korzysta z tego mało kto - mówi Dmowski. - Moim zdaniem z nowej funkcji, jeśli ma tak wyglądać, też mało kto będzie korzystać, więc jej wpływ na marketerów będzie żaden - dodaje Dmowski.

(LL, JM, 17.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.