Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 16, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed Jedynką i TVN

Dane z okresu 07.09.2015 - 13.09.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 12,67%
2 TVP1 11,73%
3 TVN 11,38%
4 TVP2 8,83%
5 TVP INFO 3,42%
6 TV4 3,33%
7 TVN24 3,21%
8 TVN7 3,05%
9 TV PULS 2,82%
10 Puls 2 1,61%
11 Polsat2 1,45%
12 TVP Seriale 1,44%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,43%
14 Polsat Sport 1,21%
15 TV6 1,19%
16 Polsat News 1,12%
17 TVP Rozrywka 1,04%
18 TVP Regionalna 0,97%
19 Polo TV 0,92%
20 Polsat Sport News 0,91%
  Inne 26,27%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-09-08 20:44:32 6 430 18,00%
2 ELIMINACJE MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ /TRANSMISJA SPORT./ - POLSKA - GIBRALTAR Polsat 2015-09-07 20:35:01 5 217 14,60%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-09-09 20:46:06 4 646 13,00%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-09-10 20:30:35 4 169 11,67%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2015-09-13 19:30:07 3 952 11,06%
6 TELEEXPRESS TVP1 2015-09-08 17:00:06 3 907 10,93%
7 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 2015-09-13 21:26:10 3 829 10,72%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-09-13 20:02:01 3 562 9,97%
9 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-09-08 20:08:05 3 557 9,96%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2015-09-08 21:42:12 3 407 9,53%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(16.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.