Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 16, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tomasz Lis na żywo" z widownią mniejszą o ok. 90 tys. osób

"Tomasz Lis na żywo"

Po pierwszych trzech odcinkach nowego sezonu program publicystyczny "Tomasz Lis na żywo" przyciąga do TVP 2 średnio 1,66 mln widzów – ok. 90 tys. mniej, niż na początku sezonu 2014/2015.

Program jest nadawany w poniedziałki o 21.50. Najwięcej widzów – 2 mln – przyciągnął dotychczas trzeci odcinek. Pierwsze wydanie programu Tomasza Lisa po wakacjach oglądało 1,55 mln osób, a drugie – 1,44 mln.
Po trzech odcinkach program daje Dwójce średnio 12,7 proc. proc. udziału w rynku. To drugi wynik w tym paśmie – najlepszy ma Polsat, emitujący pasmo filmowe Megahit, a także – w poniedziałek 7 września – mecz Euro 2016 Polska-Gibraltar (średnio 21,7 proc.). Gorzej od Dwójki wypadają zaś w tym paśmie: TVN (9 proc., m.in. „Top model”) i Jedynka (4,3 proc.; koncert „My Naród”, premiera Teatru Telewizji, Wielki Test).
W grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) Dwójkę mającą 7,9 proc. udziału wyprzedzają zarówno Polsat (25,7 proc.), jak i TVN (13,5 proc.). Udział Jedynki w czasie emisji "Tomasz Lis na żywo" wynosi zaś 2,9 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 16.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.