Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z jesiennych nowości najlepiej radzi sobie serial "Dziewczyny ze Lwowa"

Spośród programów, które zadebiutowały w jesiennych ramówkach, najlepsze wyniki po dwóch tygodniach września ma serial „Dziewczyny ze Lwowa” (TVP 1). Największy udział w rynku utrzymuje zaś Polsat – zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej.

Udział Polsatu w rynku w minionym tygodniu (7-13 września) wyniósł średnio 12,67 proc. Drugi był TVP 1 z wynikiem 11,73 proc., trzeci TVN – 11,38 proc., a czwarty TVP 2 – 8,83 proc. Oprócz Polsatu, który zanotował niewielki spadek, wszystkie główne stacje miały lepsze wyniki niż w pierwszym tygodniu jesiennych ramówek. Podobnie było w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat, w której Polsat prowadził z 14,50 proc. udziału. Tutaj drugie miejsce zajął TVN – 13,68 proc., na trzecie awansowała Jedynka – 8,04 proc., a na czwarte spadła Dwójka - 7,97 proc.
Spośród programów wyemitowanych w ubiegłym tygodniu najwięcej widzów – 6,43 mln - przyciągnął wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. W czasie jego emisji Dwójka miała 39,82 proc. udziału w grupie ogólnej i 33,14 w grupie komercyjnej. Z nowości jesiennych ramówek wśród 20 programów z największą widownią znalazł się tylko serial „Dziewczyny ze Lwowa”, który przyciągnął do Jedynki 3,27 mln widzów (19,87 proc. udziału, emisja w niedzielę w godz. 20.27 – 21.12).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 15.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.