Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 14, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed TVP 1 i TVN

Dane z okresu 31.08.2015 - 06.09.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 12,72%
2 TVP1 11,25%
3 TVN 10,82%
4 TVP2 8,72%
5 TVP INFO 3,55%
6 TV4 3,53%
7 TVN7 3,26%
8 TVN24 3,22%
9 TV PULS 2,75%
10 TTV - Twoja Telewizja 1,59%
11 Puls 2 1,59%
12 Polsat2 1,51%
13 TVP Seriale 1,35%
14 Polsat News 1,23%
15 TVP Rozrywka 1,17%
16 TV6 1,16%
17 TVP Regionalna 0,95%
18 Eurosport 0,84%
19 Stopklatka 0,75%
20 Polo TV 0,74%
  Inne 27,30%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 ELIMINACJE MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ /TRANSMISJA SPORT./ - NIEMCY - POLSKA Polsat 04-09-2015 20:35:11 6 419 17,96%
2 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 01-09-2015 20:44:49 5 871 16,43%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 02-09-2015 20:45:30 4 431 12,40%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 03-09-2015 20:31:37 4 171 11,67%
5 PROGNOZA POGODY TVP1 06-09-2015 19:58:05 3 744 10,48%
6 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 06-09-2015 21:06:35 3 714 10,40%
7 TELEEXPRESS TVP1 02-09-2015 17:00:07 3 598 10,07%
8 WIADOMOŚCI TVP1 06-09-2015 19:30:06 3 566 9,98%
9 DZIEWCZYNY ZE LWOWA /SER.FAB.POL./ TVP1 06-09-2015 20:09:42 3 424 9,58%
10 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 04-09-2015 20:01:57 3 278 9,17%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(14.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.