"WSJ" startuje z ofertą specjalistycznych, płatnych serwisów
14.09.2015, 07:00
Dziennik "The Wall Street Journal" będzie rozwijał płatne, tematyczne serwisy internetowe oferujące pogłębione dane z zakresu poszczególnych branż.
Nowa oferta nosi nazwę "WSJ Pro". Pod koniec minionego tygodnia wystartował pierwszy serwis w ramach tej inicjatywy - poświęcony sektorowi bankowemu "WSJ Pro Central Banking". Roczny dostęp do serwisu kosztuje 2,4 tys. dol. Jego prenumeratorzy zyskają dostęp do wyspecjalizowanych treści, rozbudowanych analiz i eventów z udziałem dziennikarzy gazety. Wkrótce pojawią się serwisy dotyczące innych branż.
"WSJ Pro" ma stanowić konkurencję dla podobnych rozwiązań oferowanych przez m.in "Politico" czy Bloomberga.
(LL, 14.09.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










