Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"WSJ" startuje z ofertą specjalistycznych, płatnych serwisów

Dziennik "The Wall Street Journal" będzie rozwijał płatne, tematyczne serwisy internetowe oferujące pogłębione dane z zakresu poszczególnych branż.

Nowa oferta nosi nazwę "WSJ Pro". Pod koniec minionego tygodnia wystartował pierwszy serwis w ramach tej inicjatywy - poświęcony sektorowi bankowemu "WSJ Pro Central Banking". Roczny dostęp do serwisu kosztuje 2,4 tys. dol. Jego prenumeratorzy zyskają dostęp do wyspecjalizowanych treści, rozbudowanych analiz i eventów z udziałem dziennikarzy gazety. Wkrótce pojawią się serwisy dotyczące innych branż. 
"WSJ Pro" ma stanowić konkurencję dla podobnych rozwiązań oferowanych przez m.in "Politico" czy Bloomberga.

(LL, 14.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.