Serial "M jak miłość" zaczął sezon ze średnią 5,7 mln widzów

W czasie emisji "M jak miłość" TVP 2 zdecydowanie wyprzedza konkurencję
Po czterech odcinkach serial "M jak miłość" przyciąga do TVP 2 średnio 5,69 mln widzów – to ok. 940 tys. mniej, niż w całym poprzednim sezonie 2014/2015. Serial wciąż ma jednak dużą przewagę nad programami konkurencyjnych telewizji.
Emisję premierowych odcinków "M jak miłość" Dwójka zaczęła już 31 sierpnia i pokazuje je w poniedziałki i wtorki o 20.40. Najsłabiej wypadł właśnie ten sierpniowy odcinek (5,16 mln widzów), w kolejnym dniu widownia wzrosła (5,87 mln). W poniedziałek 7 września znów spadła (5,27 mln), bo tego dnia Polsat transmitował mecz Euro 2016 Polska-Gibraltar. Próg 6 mln widzów serial przekroczył dopiero 8 września (6,43 mln).
Średnio w czasie emisji "M jak miłość" Dwójka ma 35,40 proc. udziału w rynku i zdecydowanie wyprzedza inne telewizje (Polsat – 14,73 proc., TVP 1 – 6,38 proc., TVN – 5,10 proc.). Z udziałem 29,90 proc. Dwójka prowadzi też w grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat), choć z mniejszą przewagą nad Polsatem, który ma w tej grupie 19,45 proc. udziału, w tyle pozostają Jedynka (6,20 proc.) i TVN (5,57 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 11.09.2015)
