Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Wrzesień 10, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Discovery HD dołącza do portfolio kanałów Discovery w Polsce

- Discovery Science to kolejny, ósmy już, kanał w naszym portfolio, który udostępnimy w HD. Decyzja ta wiąże się z rosnącymi oczekiwaniami naszych widzów, którzy poszukują nie tylko wartościowych programów, ale również przywiązują wagę do jak najlepszej jakości obrazu i dźwięku. – skomentował Olgierd Dobrzyński, VP, Country Manager Central Europe, Discovery Networks CEEMEA i Eurosport.

Już w październiku widzowie Discovery Science zobaczą premierowe programy w najwyższej jakości - będą to przede wszystkim serie odkrywające procesy i zjawiska zachodzące w przestrzeni kosmicznej.

Od 12 do 18 października na antenie stacji pojawi się specjalne pasmo „Kosmiczny tydzień”,
w czasie którego zostaną wyemitowane filmy dokumentalne przedstawiające najnowszy stan wiedzy na temat wszechświata. W programie „Lądowanie na komecie” (14 października) dowiemy się, w jaki sposób powiodła się misja Rosetta, która jako pierwsza w historii weszła na orbitę wokół jądra komety i osadziła lądownik na jej powierzchni. Z kolei „Transmisja z Plutona” (18 października) odsłoni kulisy spektakularnego sukcesu misji sondy New Horizons, która latem tego roku dokonała pierwszych w historii zdjęć Plutona oraz jego niezwykłych satelitów.

W każdy czwartek o godz. 19.00 polscy widzowie zobaczą premierowe odcinki programu  „Jak działa wszechświat”. Dokument, za pomocą nowatorskich technik animacji komputerowej odsłoni kulisy funkcjonowania kosmosu. Z kolei w serii „Zagadki wszechświata z Morganem Freemanem” (21 października) ten wybitny aktor spróbuje poszukać odpowiedzi na fundamentalne pytania dotyczące przestrzeni kosmicznej. Co było przed Wielkim Wybuchem? W jaki sposób działa ewolucja? Czym są czarne dziury? Ta niezwykła seria przedstawi obecny stan wiedzy na te i wiele innych tematów specjalistów z takich dziedzin nauki, jak astrofizyka czy astrobiologia.

Październik na Discovery Science i Discovery Science HD to nie tylko intrygujące programy dotyczące kosmosu. To również odkrywanie sekretów naszego świata. Seria „Ziemia – planeta tajemnic” (niedziele o 12.00) zabierze widzów w podróż tropem największych fenomenów natury. Widzowie poznają Ziemię z zupełnie innej perspektywy, a na zdjęciach i filmach zobaczą zjawiska, które nauka wciąż z trudem potrafi wytłumaczyć.

Stacja nie zapomina również o miłośnikach motoryzacji. W nowej serii popularnego programu „Zwykłe rzeczy – niezwykłe wynalazki” (od 6 października, wtorki o godz. 19.00) tematem przewodnim zostaną maszyny i urządzenia wyposażone w niezwykle silny napęd. Widzowie poznają tajniki niezwykłych konstrukcji - od potężnych statków morskich po świat wyścigów samochodowych.

***
O DISCOVERY NETWORKS CEEMEA
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) to największy nadawca płatnej telewizji na świecie, docierający do 3 mld widzów ogółem w ponad 220 państwach i terytoriach. Od 30 lat Discovery zaspokaja ciekawość oraz angażuje swoją widownię, oferując wysokiej jakości programy za pośrednictwem 200 kanałów, m.in. Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID i Discovery Science, jak również amerykańskich kanałów joint venture, jak OWN: Oprah Winfrey Network. Discovery posiada również pakiet większościowy w Eurosport International, wiodącej grupie kanałów sportowo-rozrywkowych w Europie, Azji, Bliskim Wschodzie i Afryce. Discovery jest również liderem na rynku produktów i usług edukacyjnych dedykowanych szkołom, w tym wielokrotnie nagradzanych cyfrowych podręczników z serii K-12 (Discovery Education). Jako wiodący producent telewizyjny ma też rozbudowane portfolio online, w tym Discovery Digital Networks. Więcej informacji: www.discoverycommunications.com.

Kontakt dla mediów:
Agnieszka Jurkiewicz
Discovery Networks CEEMEA
+48 784 512 949
[email protected]

Joanna Carbol
Account Director MSLGROUP
T: +48 22 278 38 21
Kom: +48 501 677 681
E-mail: [email protected]
 

(10.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.