Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 10, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nagrody MTV śledziło na Snapchacie więcej osób niż w amerykańskiej telewizji

12 mln użytkowników serwisu Snapchat obejrzało relację z wręczenia nagród MTV Video Music Awards. To więcej, niż wyniosła średnia oglądalność tej imprezy w amerykańskiej telewizji.

Jak donosi serwis Digiday.com, średnia oglądalność niedzielnego wręczenia nagród MTV VMA wyniosła w amerykańskiej telewizji 9,8 mln widzów. W tym samym czasie relację Live story z wydarzenia w serwisie Snapchat obejrzało 12 mln użytkowników. 
Live story na Snapchacie to moderowany stream wiadomości, w którym wydarzenie prezentowane jest z perspektywy wielu uczestników. Relacja z MTV VMA składała się z zakulisowych materiałów wideo oraz relacji uczestników imprezy. Przerywana była 10-sekundowymi reklamami sponsorów, m.in. sieci restauracji Taco Bell i firmy telekomunikacyjnej Verizon. Snapchat przyciągał jednak widzów na bardzo krótko - średnio użytkownicy śledzili relację zaledwie przez trzy minuty.
"To bardzo dobry wynik oglądalności i idealnie pokazuje, jak Snapchat służy jako drugi ekran młodym widzom" - ocenił w Digiday.com Gian LaVecchia, head of digital content marketing w amerykański oddziale agencji MEC.


(JM, 10.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.