Wedel wprowadza nową platformę komunikacyjną

Bohater nowej platformy komunikacyjnej Wedla - Wargorr
Dziś rusza szeroka kampania reklamowa E.Wedel wprowadzająca nową platformę komunikacyjną marki. Działania reklamowe z bohaterem spotów Wargorrem potrwają do końca br. Bohaterem kampanii jest Wargorr.
Jak tłumaczy Magdalena Kosińska, dyrektor marketingu i PR w Lotte Wedel, to władca i kosmita, który ma depresję. Przez psychologa zostaje skierowany na ziemię, gdzie z pomocą Wedla ma szukać radości. Do tej pory mogliśmy oglądać teaserową kampanię w Internecie z udziałem tajemniczego Wargorra. Dziś nastąpi rozstrzygnięcie teasera i rozpocznie się szeroka kampania reklamowa.
Kampania pod hasłem "Wedel. Poczuj dziecięcą radość" prowadzona jest m.in. w telewizji, Internecie i kinach. Przedstawiciele firmy mówią także o niestandardowych działaniach w telewizji, których dotąd nie prowadziła żadna inna marka. Ale o ich szczegółach nie chcą na razie informować.
Kampania będzie trwała do końca br., a przewidziane są trzy różne spoty. Kolejny będzie o historii firmy E.Wedel. Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, z którą Wedel pracuje od 2013 roku. Media zakupił dom mediowy OMD. Za działania PR odpowiada 24/7Communications, a działania digital - Cosmo.
(DR, 04.09.2015)
