Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis Hulu nie będzie już zmuszał subskrybentów do oglądania reklam

(fot. www.hulu.com)

Platforma internetowa Hulu ogłosiła w środę, że startuje z wolnym od reklam serwisem streamingowym. Chce w ten sposób skuteczniej rywalizować o widzów z Netfliksem i serwisem Amazonu.

Do tej pory serwis Hulu był wyjątkiem wśród dużych serwisów streamingowych bazujących na abonamentach, bo emitował reklamy, których nie można było pominąć, nawet w opcjach płatnych. Teraz Hulu uwolni widzów od ich oglądania.
Hulu ma w USA ok. 9 mln abonentów, a Netflix - 21 mln.

(BW, 03.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.