Wellman i Okrasa w nowej kampanii Lidla przygotowanej przez GPD
Kto robi nową kampanię z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą w roli głównej? Tak jak w przypadku poprzedniego formatu (Pascal kontra Okrasa) za wszystkim stoi agencja reklamowa GPD Agency. I jak poprzednio, oprócz stworzenia strategii, zajęła się ona kompleksową realizacją kampanii, począwszy od spotów telewizyjnych i radiowych, przez przygotowanie materiałów POSM: outdoor i indoor, aż po obszar działań internetowych, jak na przykład obsługa portalu KuchniaLidla.pl czy kanału YouTube Lidl Polska.
Mariusz Radecki, CEO/Creative Director, GPD, mówi o współpracy z Lidlem:
„[…] zupełnie inaczej pracuje się z Klientem, którego działaniami kieruje nie perspektywa doraźnego zysku, ale długoterminowa misja. Pracując dla Lidla, na każdym kroku czuje się, że chodzi o coś więcej niż kolejne promocje. Razem naprawdę zmieniamy polską kuchnię, a taka świadomość daje potężną motywację do kreowania oryginalnych rozwiązań i ciągłego rozwijania naszej koncepcji. Ostatnie zmiany są właśnie efektem tego rozwoju. Nowa odsłona kampanii ma kontynuować misję Lidla, ale w zupełnie nowy, jeszcze bardziej zaskakujący i otwarty na ludzi sposób”.
No i rzeczywiście zapowiada się interesująco, bo oprócz wyjątkowej pary prowadzących, czyli Doroty Wellman i Karola Okrasy, w nowej kampanii zobaczymy wiele znanych twarzy, gwiazdy polskiego show-biznesu, kulinarnych specjalistów, ale również zwykłych ludzi potrafiących przygotować niezwykłe dania. Bo teraz Lidl chce nie tylko pomagać, uczyć i doradzać, ale także otworzyć się jeszcze bardziej na ludzi i ich popisowe przepisy, które dzięki kampanii będzie mogła poznać cała Polska!
Na tym jednak nie koniec. GPD w kreacji posuwa się o krok dalej, zacierając granice między reklamą a reality show, między rzeczywistością wyreżyserowaną a autentycznym, spontanicznym i niczym nieskrępowanym spotkaniem przyjaciół, którzy po prostu uwielbiają gotować, rozmawiać o gotowaniu – no i oczywiście JEŚĆ
(02.09.2015)