Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Wrzesień 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Październikowe ELLE z akcją „Szaleństwo zakupów”!

Po raz czwarty ELLE organizuje akcję „Szaleństwo zakupów”- wyjątkową akcję zakupową w której na Czytelniczki czekają rabaty aż do 70. proc. i prezenty za zakupy. Kupony rabatowe można znaleźć w specjalnym dodatku dołączonym do październikowego wydania ELLE.

Na okładkę październikowego ELLE zaprosiliśmy jedną z najbardziej znanych polskich top modelek, Kasię Struss, która obchodzi właśnie 10-lecie kariery. O najciekawszych momentach opowiada w ekskluzywnym wywiadzie. A w obszernej, 12-stronicowej sesji prezentujemy najnowsze kolekcje wielkich domów mody, najlepszych polskich projektantów i popularnych sieciówek. Zobacz wywiad video z Kasią Struss dla ELLE.pl

ELLE ogłasza także listę nominowanych do prestiżowej nagrody ELLE Style Awards w kategoriach: projektant roku, modelka roku, marka roku, odkrycie roku, fotograf roku. W kategorii specjalnej ikona stylu laureata wybiorą czytelniczki i użytkowniczki serwisu ELLE.pl. Aby zagłosować na ikonę stylu kliknij ten link

Ogłoszenie laureatów w numerze grudniowym.

W obszernym artykule opisujemy modę haute couture, która po głębokim kryzysie powraca w wielkim stylu i nowej formie. Odwiedzamy historyczną paryską siedzibę rodziny Vuitton, w której dziś mieści się muzeum i legendarna pracownia marki Louis Vuitton szyjąca na zamówienie.

ELLE wspiera też młode talenty polskiego kina, które zadebiutują podczas tegorocznego Festiwalu Filmowego w Gdyni. Tym razem to same aktorki: Marta Mazurek, Michalina Olszańska, Marianna Zydek, Paulina Gałązka i Maria Dębska, których sylwetki przybliżamy w wyjątkowej czarno-białej sesji.

W poruszającym reportażu piszemy o parach lesbijek, które wspólnie wychowują dzieci. Jak wygląda ich codzienność, co jest najtrudniejsze, czy spotykają się z wrogością wobec swojego modelu rodziny? Wbrew pozorom rzeczywistość napawa optymizmem, bo – jak twierdzą bohaterki artykułu – prawo jest w Polsce okropne, ale ludzie nie.

Październikowe ELLE jest dostępne także w nowej, odświeżonej wersji na tablet. Multimedialna wersja łączy lekturę artykułów z interakcją w postaci dodatkowych galerii zdjęć czy filmów z kulis sesji mody i urody.

ELLE od ponad trzech lat konsekwentnie rozbudowuje swój zasięg wśród użytkowników internetu, rozwijając serwis ELLE.pl oraz profile związane z marką na portalach społecznościowych: Facebook i Instagram.

 

Marta Stefańska
Brand Manager
ELLE
ELLE Decoration

(02.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.