Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Teleexpress" hitem tygodnia

Dane z okresu 24.08.2015 - 30.08.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 10,32%
2 Polsat 10,29%
3 TVP1 10,24%
4 TVP2 8,24%
5 TVP INFO 3,86%
6 TVN24 3,47%
7 TV4 3,44%
8 TV PULS 3,03%
9 TVN7 2,98%
10 Puls 2 1,85%
11 Polsat2 1,68%
12 TVP Seriale 1,64%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,60%
14 TVP Rozrywka 1,27%
15 TV6 1,25%
16 TVP Regionalna 1,22%
17 Polsat News 1,17%
18 TVP Sport 1,03%
19 Nickelodeon 0,89%
20 Eurosport 0,86%
  Inne 29,67%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 TELEEXPRESS TVP1 2015-08-25 17:00:06 3 933 11,01%
2 FAKTY TVN 2015-08-25 19:00:05 3 681 10,30%
3 WIADOMOŚCI TVP1 2015-08-25 19:30:08 3 475 9,73%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-08-25 20:01:49 3 189 8,92%
5 WYWIAD Z PREZYDENTEM RP ANDRZEJEM DUDA TVP1 2015-08-26 19:57:02 3 082 8,63%
6 GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA /MAG.PIŁ.POL./ TVP1 2015-08-25 20:06:50 2 876 8,05%
7 PROGNOZA POGODY TVP1 2015-08-25 20:13:53 2 872 8,04%
8 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-08-27 20:30:10 2 854 7,99%
9 ŚWIĘTOKRZYSKA GALA KABARETOWA /KABARET/ TVP2 2015-08-29 21:20:31 2 710 7,58%
10 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 2015-08-27 21:27:19 2 695 7,54%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(02.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.