Dział: PRASA

Dodano: Marzec 17, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miesięcznik "Joy" najtańszym pismem luksusowym

2,90 zł – tyle ma kosztować nowy luksusowy magazyn "Joy", który Hearst Marquard Publishing wprowadza na rynek w najbliższy piątek.

Jest to cena najniższa w segmencie kobiecych pism luksusowych, który ”Joy” ma reprezentować. Główny konkurent nowego miesięcznika, magazyn ”Glamour” (G+J Polska), kosztuje 5,50 zł, a lider segmentu, ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) – 7,90 zł. Wydawca ”Joya” podkreśla, że tak niska cena jest elementem strategii wprowadzania tytułu na rynek. Tematyka pisma to moda, życie gwiazd, uroda, miłość i seks. Grupą docelową są kobiety w wieku 20–35 lat. Magazyn ma być drukowany na papierze wysokiej jakości i w formacie pocket. Nakład pierwszego numeru wyniesie 330 tys. egz. Wydawca liczy na docelową sprzedaż na poziomie 160 tys. egz. Ukazaniu się tytułu towarzyszyć będzie kampania reklamowa w telewizji (TVN, Polsat, TVN Style, MTV Polska, Viva Polska, VH1, Club, Tele 5), radiu (RMF Maxxx, Alfa, sieć Radio Eska, WAWa), prasie (tytuły wydawcy: ”Cosmopolitan”, ”Shape”, ”CKM” i ”Voyage”) i Internecie (Interia.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl). Planowane są też działania outdoroowe (citylighty i billboardy w całej Polsce) oraz BTL (sieć supermarketów Tesco, sklepy Cubus, Empik, Tabak, Inmedio, Relay, Ruch). Spoty pojawią się także w kinach (sieć Cinema City i Multikino). Kampanię zaplanował Optimum Media OMD, za kreację reklam odpowiada agencja Paralotna.

(ML, 17.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.