Agencja Mosqi.to zwyciężyła w przetargu firmy Akwawit Polmos
31.08.2015, 09:12

Łódzka agencja Mosqi.to wygrała przetarg firmy Akwawit Polmos mającej w portfolio wódki, m.in. Krakusa, Arkticę, Herbową Gorzką.
W pierwszym etapie współpracy agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie pięciu serwisów dla marek wchodzących w skład spółki. Mosqi.to zaprojektuje i wdroży m.in. serwis wódki Krakus, sieci lokali Ojczysta Czysta oraz wybrane strony korporacyjne.
W finałowym etapie przetargu znalazły się cztery agencje. Strony nie podają, na jak długo została podpisana umowa oraz jaki budżet obejmuje. Firma nie podaje także, jaki będzie dalszy zakres współpracy z agencją.
(DR, 31.08.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
