Serwis Logo24.pl oferuje reklamodawcom kampanie natywne

Logo24.pl w nowej wersji (fot. materiały prasowe)
Logo24.pl, serwis internetowy magazynu "Logo" (Agora SA), od wczoraj działa w nowej wersji.
Serwis ma nowy layout, opracowany z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych. Algorytm dostosowuje bowiem stronę do potrzeb użytkowników - interesujące użytkownika treści mają się pojawiać w bardziej widocznych dla niego miejscach. Strona jest responsywna - layout dostosowuje się do rozdzielczości ekranów urządzeń mobilnych.
W serwisie pojawiły się nowe formaty reklamowe, m.in. baner o wielkości 940 x 300 pikseli na stronie głównej. Reklamodawcom zaoferowano reklamy natywne. Na stronie pojawiły się też rozwiązania z zakresu e-commerce, np. galerie zakupowe i box zakupowy na stronie głównej.
Nową wersję serwisu przygotował zespół projektowy Agory we współpracy z działem big data. Kierownikiem projektu była Wioleta Deptuła. Start nowej wersji serwisu wspiera kampania w Internecie (serwisy czasopism Agory, Gazeta.pl), aplikacjach mobilnych Agory i czasopismach tego wydawcy.
(JM, 28.08.2015)
