Kibic z kosą spalinową na stadionie Legii to akcja ambientowa Obi (wideo)

Sieć marketów budowlanych Obi w ramach kampanii reklamowej przygotowała nietypową akcję ambientową - na murawie boiska podczas rozgrywek Ekstraklasy pojawił się mężczyzna z kosą spalinową.
W Warszawie przed meczem Legia Warszawa – Korona Kielce na murawie pojawił się mężczyzna z kosą spalinową. Używając tego sprzętu, chciał poprawić stan murawy. Performance był elementem nowej kampanii Obi, prowadzonej pod hasłem "Skusisz się, nawet jeśli nie masz ogrodu".
Akcja wzbudziła zainteresowanie w mediach społecznościowych. Była ona uzupełnieniem kampanii telewizyjnej, prowadzonej w największych stacjach telewizyjnych.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v. Matt, która niedawno wygrała przetarg na obsługę Obi. Za produkcję spotów odpowiada dom Produkcyjny OTO Film. Media zakupił dom mediowy Lowe Media.
(DR, 28.08.2015)
