Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 27, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cyfrowy Polsat szykuje na jesień zmianę w ofercie pakietowej SmartDom

Liczba klientów programu SmartDom w kolejnych kwartałach (mat. Cyfrowy Polsat)

Jesienią Cyfrowy Polsat wprowadzi zmiany w ofercie SmartDom, bo spadła dynamika wzrostu liczby klientów.

SmartDom łączy usługi Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu, umożliwiając pakietowe korzystanie z telewizji satelitarnej, Internetu, telefonu i usług finansowych oraz zakup energii elektrycznej. Program wprowadzono w lutym ub.r., a od maja ub.r. w ramach oferty SmartDom osobom korzystającym z jednej usługi Grupy drugą sprzedawano za 50 proc., a trzecią – za złotówkę. W maju br. spółka wprowadziła nową wersję SmartDom, zgodnie z którą można było kupić sześć usług z portfolio Grupy Cyfrowego Polsatu, z czego pięć rabatowanych: pierwsza usługa (telewizja, Internet lub telefon) była pełnopłatna, na pozostałe dwie z innych kategorii jest 50 proc. zniżki, a na każdą z kolejnych trzech zniżka wynosi 10 zł miesięcznie. - Te zmiany schłodziły dynamikę wzrostu bazy klientów bardziej, niż oczekiwaliśmy – stwierdził prezes Cyfrowego Polsatu, Tomasz Gillner-Gorywoda, na wczorajszej konferencji poświęconej wynikom spółki za drugi kwartał br. Na dzień 30 czerwca br. SmartDom miał 791 tys. klientów – co oznacza wzrost o 12 proc. w stosunku do końca pierwszego kwartału br., gdy dynamika wzrostu była dwukrotnie większa (24 proc. wobec czwartego kwartału ub.r.). - Na jesień planujemy nową odsłonę oferty SmartDom, w której wrócimy do wartości z pierwszej oferty (z maja ub.r. - przyp. red.), które okazały się atrakcyjne dla klientów – zapowiada Tomasz Gillner-Gorywoda. Jak informuje, ok. 30 proc. klientów programu SmartDom korzysta z typowych usług operatora, tj. telewizji, telefonu oraz Internetu.

(RUT, 27.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.