Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Cieślik digital sales directorem w Burda International Polska

Katarzyna Cieślik, była dyrektor zarządzająca sieci reklamy internetowej Glossy Media należącej do Agory SA, została digital sales director w Burda International Polska. Jest to nowo utworzone stanowisko w wydawnictwie.

Katarzyna Cieślik odpowiada za realizację strategii sprzedaży działu online, rozwój i monetyzację przestrzeni reklamowych Burda Media. W marcu br. z wydawnictwem rozstała się Kerstin Schiefelbein, była szefowa digital, która odpowiadała także za sprzedaż. Katarzyna Cieślik poza pracą w Glossy Media zdobywała doświadczenie m.in. jako key account manager ds. klientów zagranicznych w dziale sprzedaży Gazeta.pl i w dziale PR Gazeta.pl.

(IKO, 26.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.