Eska TV najpopularniejszą marką medialną w polskim Snapchacie

Logo Eska TV na Snapchacie (fot. materiały prasowe)
Wśród polskich użytkowników serwisu społecznościowego Snapchat najpopularniejszą marką medialną jest Eska TV (Grupa ZPR Media). Najpopularniejsza w całym zestawieniu jest natomiast Orange Polska - wynika z rankingu przygotowanego przez Hash.fm.
Zestawienie najpopularniejszych polskich marek na Snapchacie przygotowano w oparciu o statystyki wyświetleń „My Story” (maksymalna liczba odbiorców udostępnionej treści), zbierane od 17 do 24 sierpnia br. Eska TV miała w tym okresie maksymalnie 14,6 tys. odbiorców. Jest to drugi wynik wśród wszystkich badanych marek (lepsza jest tylko Orange Polska z wynikiem 20,1 tys.). Za prowadzenie komunikacji Orange Polska na Snapchacie odpowiada agencja VML Poland. Kanał Eska TV jest prowadzony przez redakcję audycji "Najlepszy program", emitowanej przez stację.
Na Snapchacie popularne jest też Radio Eska (Grupa ZPR Media), które zajęło piąte miejsce (maksymalnie 8,8 tys. odbiorców). Ten kanał prowadzi redakcja rozgłośni. Oba brandy należące do Grupy ZPR Media są najpopularniejszymi tradycyjnymi markami mediowymi w tym serwisie społecznościowym.
W badaniu znalazły się też inne marki mediów. Na ósmym miejscu jest TVP (maksymalnie 3,8 tys. odbiorców), na 11. Sport.pl (2,4 tys.), a na 13. Glamour Polska (2,1 tys.).
(JM, 26.08.2015)
