Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Sierpień 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jesienne kampanie promocyjne TVP

Telewizja publiczna w najbliższych tygodniach promować będzie nowości programowe, jak i kolejne edycje pozycji cieszących się już uznaniem i zainteresowaniem. Kampanię promocyjną zaplanowano m.in. w prasie, radiu i Internecie. Kampaniom zewnętrznym towarzyszyć będą spoty autopromocyjne oraz działania PR.

- Telewizja Polska przygotowała niezwykle interesującą i pełną nowości ofertę programową – mówi Iwona Bocian-Zaciewska, dyrektor Biura Marketingu TVP – W jesiennej kampanii widoczne będą zarówno silne marki Telewizji Polskiej, jak np. „The Voice of Poland”, czy „Rolnik szuka żony”, jak również nowości: „Prokurator”, „Dziewczyny ze Lwowa” oraz „Kryptonim szef”.

Kampanie zewnętrzne jesiennych propozycji TVP1: „Dziewczyny ze Lwowa”, „Kryptonim szef” i „Rolnik szuka żony” potrwają od 24 sierpnia do 27 września.

Kampania nowego serialu „Dziewczyny ze Lwowa” to outdoor-siatki wielkoformatowe oraz reklama w komunikacji miejskiej, radiu, prasie telewizyjnej i kobiecej oraz Internecie.

Nowy program „Kryptonim Szef” wspierać będzie kampania oparta o radio, prasę telewizyjną i Internet, a także reklamę w komunikacji miejskiej.

Działania promocyjne dla jednego z najpopularniejszych programów ostatniego roku, nagrodzonego Telekamerą 2015, „Rolnik szuka żony”, obejmą: outdoor, radio oraz prasę telewizyjną i kobiecą.

Również 24 sierpnia wystartują kampanie wspierające nowości Dwójki: „Prokurator” i „The Voice of Poland”. Potrwają do 30 września. Kampania „The Voice of Poland” w dużej części realizowana będzie w Internecie. Działania obejmą także promocję specjalnie przygotowanej aplikacji „The Voice of Poland – Zostań Trenerem”, dzięki której każdy będzie mógł Zostać Trenerem „The Voice of Poland”, zbudować własną drużynę, głosować na swoich ulubionych uczestników w czasie rzeczywistym i to na każdy etapie programu. Aplikacja to również dostęp do zakulisowych informacji, ciekawostek o Trenerach, ich karierze i drużynach, a także aktualności i ekskluzywne materiały z planu programu. Ponadto w programie pojawi się nowy V-reporter, vloger – Rezigiusz. Oznacza to obecność programu w mediach i na portalach społecznościowych. Kampania wielkiego muzycznego show obejmie również outdoor (siatki wielkoformatowe oraz tablice), reklamę w radiu i prasie.

- Szczególnie polecam nowy serial kryminalny TVP2 „Prokurator”, na podstawie scenariusza napisanego przez braci Miłoszewskich - mówi Iwona Bocian-Zaciewska. Ze względu na unikalność i wyjątkowe zdjęcia zaplanowana została kampania reklamowa w kinach. Serial otrzyma wsparcie także w radiu, prasie i Internecie. W rolach głównych Jacek Koman i Wojciech Zieliński.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus-Warszawa.

 

Centrum Informacji TVP

(24.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.