Adidas proponuje: Idź za Leo Messim, ale własną drogą (wideo)
Dziś rusza kampania Adidasa w polskim Internecie. Argentyński piłkarz Lionel Messi będzie zachęcał sportowców, by go nie naśladowali, ale szli własną drogą.
Spot z udziałem piłkarza pt. „Unfollow” jest nowym, 60-sekundowym filmem Adidasa, będącym częścią kampanii „Create Your Own Game”. Leo Messi, czterokrotny zdobywca Złotej Piłki, jest naśladowany przez miliony fanów. Adidas chce jednak, aby do głosu doszli twórcy, nie naśladowcy. Spot przekazuje, że sport nie polega na biernym obserwowaniu wielkości innych, ale na znalezieniu własnej drogi i usuwaniu przeszkód.
„Unfollow” to kolejny etap kampanii Sport 15, który pokazuje zmianę sposobu komunikacji przez firmę. Film został stworzony przez agencję 180 Los Angeles, podobnie jak poprzednie spoty.
W Polsce za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat. Spot z Messim będzie emitowany w Internecie od 21 sierpnia (premiera o godz. 10) na platformach Facebook, Twitter, Instagram oraz YouTube.
Reklamy będą także w telewizji, ostateczny harmonogram jest w trakcie ustaleń. Film ma być mocno widoczny przy okazji wrześniowych meczów polskiej reprezentacji z Niemcami i Gibraltarem w eliminacjach do Euro 2016.
(AMP, 21.08.2015)










