Pakiety spotowe w Premium TV będą posiadać wersję z kanałami dziecięcymi
Od września br. w ofercie Premium TV (biura reklamy TVN) wszystkie pakiety spotowe Mix będą posiadać wersję z udziałem kanałów dziecięcych.
Jak wyjaśnia TVN, dzięki temu reklamodawcy będą mieli możliwość wykorzystania kanałów dziecięcych w dotarciu do dorosłych, jak również do dzieci. Z badania zrealizowanego przez Viacom International Media Networks wynika, że prawie 70 proc. dzieci ogląda telewizję wspólnie z mamą, a ponad 50 proc. z tatą. ”Komunikat reklamowy dotrze zarówno do dorosłych, jak i do dzieci, które coraz częściej partycypują w decyzjach zakupowych” – informuje w komunikacie prasowym Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.
Według TVN koszt dotarcia dla pakietów Mix (Mix Kobiecy Premium, Mix Męski Premium, Mix Dorośli Premium, Mix Urban Premium orax Mix MUX) z kanałami dla dorosłych poszerzonych o telewizje dziecięce pozostaje bez zmian.
Ofertę Premium TV tworzy 55 kanałów, w tym sześć dziecięcych: Nickelodeon, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, MiniMini+ oraz TeleToon+.
(KOZ, 20.08.2015)