Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 18, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"M jak miłość" i "Wiadomości” najdroższe we wrześniu w cenniku TVP

(fot. pixabay.com)

Biuro reklamy Telewizji Polskiej zaczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień br. Najdroższe reklamy będą emitowane przy serialu "M jak miłość" w TVP 2.

30-sekundowy spot po poniedziałkowych odcinkach serialu kosztuje maksymalnie 62 tys. zł (bez rabatu). To 20,5 proc. mniej, niż rok temu. Z kolei najdroższą pozycją TVP 1 są niedzielne "Wiadomości" z ceną dochodzącą do 55 tys. zł (emisja po głównym wydaniu). W tym przypadku obniżka wobec ub.r. wynosi 32,3 proc. - należy jednak pamiętać, że na początku br. biuro reklamy TVP urealniło cennik: cena cennikowa została obniżona o ok. 42 proc. (średnia obniżka dla całego roku) przy jednoczesnym zredukowaniu rabatu o ok. 20 proc.

(RUT, 18.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.