Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Sierpień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Przyciągamy treścią” – kampania wizerunkowa Publio.pl

Rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania wizerunkowa księgarni internetowej Publio.pl. Reklamy z hasłem „Przyciągamy treścią”, które pojawiły się w mediach internetowych, prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej, akcentują bogatą ofertę e-booków, audiobooków i cyfrowych wydawnictw prasowych dostępnych na Publio pl.

Publio.pl to internetowa księgarnia Agory, która oferuje czytelnikom blisko 20 tys. e-booków i audiobooków oraz prawie 300 tytułów prasowych od najlepszych polskich wydawców.

– W Publio.pl dbamy nie tylko o dobór odpowiedniej oferty, ale także atrakcyjne ceny e-książek. Dla naszych czytelników codziennie przygotowujemy specjalne akcje promocyjne, a dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z elektronicznym czytaniem – ofertę bezpłatnych e-booków i wsparcie techniczne. Poprzez pierwszą w naszej historii kampanię wizerunkową pt. „Przyciągamy treścią" chcemy podkreślić bogaty wybór tytułów, a wśród nich bestsellery, nowości i klasykę literatury – mówi Beata Gutowska, dyrektor zarządzająca Publio.pl.

Zaletami sklepu są wyjątkowa funkcjonalność serwisu oraz możliwość pobrania książek w najpopularniejszych formatach. Publio.pl cenią m.in. Polacy mieszkający za granicą, którzy mają możliwość szybkiego i wygodnego kupowania polskich książek. Dodatkowo Publio.pl oferuje bezpłatną aplikację do czytania e-booków i e-prasy. Mogą z niej korzystać użytkownicy dowolnych urządzeń z systemami operacyjnymi Android, iOS i Windows 8, którzy otrzymują w ten sposób nieograniczony dostęp do swojej cyfrowej biblioteki i mają ulubione publikacje zawsze w zasięgu ręki.

Kampania pod hasłem „Przyciągamy treścią" obejmuje: internet – serwisy z Grupy Gazeta.pl, Facebook, YouTube oraz Google Ad Network, nośniki reklamy zewnętrznej AMS oraz prasę – „Gazetę Wyborczą" i „Metro". Za przygotowanie działań, kreację oraz planowanie mediów odpowiada dział marketingu Publio.pl. Kampania potrwa do końca września br.

 

Agata Staniszewska
Rzecznik prasowy
Dział komunikacji korporacyjnej
AGORA SA

(17.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.