Marcin Gortat twarzą nowej kampanii Play (wideo)

Koszykarz Marcin Gortat został twarzą nowego spotu Play
W czwartek rusza kampania reklamowa nowej oferty Play, z udziałem koszykarza Marcina Gortata.
Nowa oferta radiowego internetu ważna jest od dziś, jej kampania reklamowa ruszy jutro. W nowym spocie Marcin Gortat odwiedza salon sprzedaży Play, dowiaduje się o ofercie, przy okazji pokazuje sztuczki koszykarskie.
Spot będzie emitowany w telewizji oraz w Internecie, reklamy trafią też do prasy i na billboardy. Kampania online wspierana jest przez spoty TV, za przygotowanie których odpowiadała agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował MediaCom Warszawa. Za BTL odpowiada agencja Plej.
Od kilku dni w Internecie działa też nowa kampania teaserowa, która wspiera kampanię Play reklamującą możliwość korzystania zasięgu czterech sieci komórkowych. Materiały internetowe były nagrywane na lotnisku we Włocławku. Grający w reklamie Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński wykonali skoki spadochronowe w tandemie. Zrealizowane materiały reklamowe dostępne są na Facebooku, Instagramie, YouTube i Snapchacie.
Akcja promuje odbywającą się właśnie imprezę „Play Rekord Polski 100-WAY” – podczas której będzie bity rekord Polski w dyscyplinie Big Way - tworzeniu kolorowych kształtów podczas skoków przez jak największą liczę skoczków. Za strategię, kreację oraz obsługę online kampanii odpowiada Isobar Polska.
(AMP, 12.08.2015)
