Kolejne zwolnienie dyscyplinarne z Polskiego Radia  |  Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejne zwolnienie dyscyplinarne z Polskiego Radia  |  Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejne zwolnienie dyscyplinarne z Polskiego Radia  |  Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 11, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aplikacja 4Fun App jest ściągana ok. 700 razy dziennie

Widzowie dotychczas przysłali 25 tys. zdjęć i ponad 3 tys. materiałów wideo

Przez dwa miesiące od rozbudowania aplikacji second screen 4Fun App (4fun Media SA) ściągnęło ją na urządzenia mobilne kolejnych 50 tys. użytkowników. W sumie na jej koncie jest już ponad 140 tys. pobrań.

Spółka udostępniła aplikację jesienią 2013 roku. Kiedy w pierwszej połowie maja br. pojawiła się nowa wersja 4Fun App, aplikacja pobrana była przez 89 tys. użytkowników. Dzięki jej nowej wersji widzowie za pośrednictwem smartfonów i tabletów mogą m.in. nagrać krótkie wideo, zapowiedź teledysków albo zrobić zdjęcie, a potem ich wybrane materiały pokazywane są w telewizji 4fun.tv.
– Widzowie bardzo chętnie zapowiadają piosenki lub zadają pytania gwiazdom. W ten sposób mogą zaznaczyć swoją obecność w telewizyjnej społeczności, a ramówka wypełnia się unikalnym kontentem, który jest świeży i dobrze się ogląda – przekonuje Łukasz Modzelewski, digital media director w 4fun Media. – Dodatkowo jest nośnikiem wiralowej promocji dla stacji, bo widz dostaje powiadomienie z dokładną godziną emisji swojego materiału i sam udostępnia tę informację w mediach społecznościowych – opowiada Modzelewski.
Liczba pobrań na początku sierpnia wynosiła ok. 700 dziennie. 4fun Media chce, by do końca roku było 300 tys. pobrań aplikacji. Za jej pośrednictwem widzowie dotychczas przysłali do telewizji 25 tys. zdjęć i ponad 3 tys. materiałów wideo.

(KOZ, 11.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.