Aplikacja 4Fun App jest ściągana ok. 700 razy dziennie
![](/images/contents/photo_40644_1456636418_big.jpg)
Widzowie dotychczas przysłali 25 tys. zdjęć i ponad 3 tys. materiałów wideo
Przez dwa miesiące od rozbudowania aplikacji second screen 4Fun App (4fun Media SA) ściągnęło ją na urządzenia mobilne kolejnych 50 tys. użytkowników. W sumie na jej koncie jest już ponad 140 tys. pobrań.
Spółka udostępniła aplikację jesienią 2013 roku. Kiedy w pierwszej połowie maja br. pojawiła się nowa wersja 4Fun App, aplikacja pobrana była przez 89 tys. użytkowników. Dzięki jej nowej wersji widzowie za pośrednictwem smartfonów i tabletów mogą m.in. nagrać krótkie wideo, zapowiedź teledysków albo zrobić zdjęcie, a potem ich wybrane materiały pokazywane są w telewizji 4fun.tv.
– Widzowie bardzo chętnie zapowiadają piosenki lub zadają pytania gwiazdom. W ten sposób mogą zaznaczyć swoją obecność w telewizyjnej społeczności, a ramówka wypełnia się unikalnym kontentem, który jest świeży i dobrze się ogląda – przekonuje Łukasz Modzelewski, digital media director w 4fun Media. – Dodatkowo jest nośnikiem wiralowej promocji dla stacji, bo widz dostaje powiadomienie z dokładną godziną emisji swojego materiału i sam udostępnia tę informację w mediach społecznościowych – opowiada Modzelewski.
Liczba pobrań na początku sierpnia wynosiła ok. 700 dziennie. 4fun Media chce, by do końca roku było 300 tys. pobrań aplikacji. Za jej pośrednictwem widzowie dotychczas przysłali do telewizji 25 tys. zdjęć i ponad 3 tys. materiałów wideo.
(KOZ, 11.08.2015)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)