Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 10, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl kończy współpracę z Brodnickim i Okrasą

Pascal i Okrasa żegnają się z siecią Lidl

Lidl Polska od trzech lat wykorzystujący w swoich reklamach dwóch kucharzy, Pascala Brodnickiego i Karola Okrasę, z końcem roku zakończy z nimi współpracę.

Agencja GPD, odpowiedzialna za przygotowanie i realizację działań reklamowych Lidla, nie chce się na ten temat wypowiadać. Z kolei Aleksandra Robaszkiewicz z biura prasowego Lidl Polska, mówi: - Aktualnie możemy tylko poinformować, iż współpraca z Brodnickim i Okrasą nadal trwa. Z ustaleń "Presserwisu" wynika jednak, że nowy format reklamowy Lidl wprowadzi w tegorocznej kampanii bożonarodzeniowej.
Na okładce najnowszej gazetki reklamowej sieci Lidl jest zdjęcie kucharzy, na którym są ze spakowanymi torbami i machają na pożegnanie. Napisano na nim: "Dziękujemy za wspólne 3 lata".
Kampania pt. „Pascal kontra Okrasa” trwa od 2012 roku. Obejmowała telewizję, radio, prasę ogólnopolską, Internet, materiały POS w sklepach Lidl i outdoor. W jej ramach kucharze proponowali przepisy kulinarne na przygotowanie potraw z produktów dostępnych w Lidlu.
Okrasa i Brodnicki pierwotnie mieli współpracować z Lidlem tylko przez rok (pierwszy kontrakt obejmował 52 tygodnie), ale ze względu na wielką popularność formatu współpraca została przedłużona.
Według danych Kantar Media, Lidl w pierwszym półroczu br. wydał (cennikowo) na reklamę 252,8 mln zł.

(AMS, 10.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.