Motorola informuje o swoim powrocie do Polski
Layout kampanii marki Motorola
Marka Motorola po trzech latach wraca na polski rynek. Działania komunikujące relaunch marki oraz wprowadzenie do oferty smartfonów z serii Moto G prowadzone są w Internecie i nośnikach outdooru.
Działania reklamowe serii Moto G w Internecie obejmują strony główne największych portali, YouTube i serwisy rozrywkowe. Kampania uzupełniona będzie działaniami na Facebooku, w sieci kontekstowej Google Display Network oraz mailingami.
Uzupełnieniem działań w Internecie będzie kampania outdooru z wykorzystaniem nośników wielkoformatowych.
Produkty Motoroli dostępne są u największych operatorów komórkowych w Polsce oraz w sieciach sklepów z asortymentem elektronicznym. Motorola wycofała się z polskiego rynku w 2012 roku.
Za zakup mediów i przebieg działań reklamowych dla tej marki odpowiada dom mediowy Universal McCann, a za kreację kampanii ChocolAd.
(AMS, 10.08.2015)










