Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 10, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Motorola informuje o swoim powrocie do Polski

Layout kampanii marki Motorola

Marka Motorola po trzech latach wraca na polski rynek. Działania komunikujące relaunch marki oraz wprowadzenie do oferty smartfonów z serii Moto G prowadzone są w Internecie i nośnikach outdooru.

Działania reklamowe serii Moto G w Internecie obejmują strony główne największych portali, YouTube i serwisy rozrywkowe. Kampania uzupełniona będzie działaniami na Facebooku, w sieci kontekstowej Google Display Network oraz mailingami.
Uzupełnieniem działań w Internecie będzie kampania outdooru z wykorzystaniem nośników wielkoformatowych.
Produkty Motoroli dostępne są u największych operatorów komórkowych w Polsce oraz w sieciach sklepów z asortymentem elektronicznym. Motorola wycofała się z polskiego rynku w 2012 roku.
Za zakup mediów i przebieg działań reklamowych dla tej marki odpowiada dom mediowy Universal McCann, a za kreację kampanii ChocolAd.

(AMS, 10.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.