Coca–Cola funduje fanom piłki nożnej wyjazdy na mundial
16.03.2006, 08:56

Coca–Cola Poland Services rozpoczęła kampanię reklamową w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej.
The Coca–Cola Company jest oficjalnym partnerem mundialu w Niemczech, który rozpocznie się w czerwcu. Polska kampania ”Piłka zbliża. Podaj dalej” jest częścią strategii marketingowej ”We All Speak Football”, którą koncern prowadzi na całym świecie. Coca–Cola przygotowała specjalny animowany spot ”Rywale” (zaadaptowała go agencja Publicis, media zaplanował i zakupił Starcom), który można zobaczyć w Polsacie, TVN–ie, TVN Siedem, w telewizji Puls i Vivie Polska oraz przed seansami w kinach. Kampania jest realizowana także na nośnikach reklamy zewnętrznej. Specjalną futbolową sekcję ma także internetowy serwis iCoke.pl, gdzie od wczoraj codziennie będzie można wygrać bilety na mundialowe mecze polskiej reprezentacji. Kampanię ATL wspiera promocja konsumencka ”W naszym meczu każdy wygrywa”. W jej ramach konsumenci mogą wygrać podwójne zaproszenia na grupowe mecze polskiej reprezentacji na mistrzostwach. Kampanię internetową ”Piłka zbliża. Podaj dalej” przygotowała i prowadzi agencja K2 wspólnie ze Starcomem. Uzupełni ją projekt ”Coca–Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do mundialu”. Fani futbolu mogą grać w wirtualnych meczach piłkarskich FIFA 2006, rozgrywanych na ekranach kinowych sieci Multikina (Kraków, Poznań, Warszawa, Szczecin, Gdańsk i Zabrze). Główną nagrodą dla sześciorga finalistów będzie wyjazd na mundial, gdzie wniosą polską flagę na stadion przed meczem polskiej reprezentacji. Projekt ”Coca–Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do mundialu” realizuje agencja Task Force Consulting, odpowiadająca także za działania public relations w ramach kampanii ”Piłka zbliża. Podaj dalej”. Potrwa ona do połowy lipca.(MŁ, 16.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
