Windows 10 nie wymaga głośnej promocji, bo sam się instaluje
![](/images/contents/photo_40512_1456636308_big.jpg)
Windows 10 zastąpuje wersję 8
”Windows 10 debiutował tak cicho, że mogliście tego nie zauważyć” – napisał brytyjski dziennik ”The Guardian” o premierze nowego systemu operacyjnego Microsoftu.
Gazeta porównuje rynkowy debiut systemu Windows 95 dwie dekady temu do wczorajszej premiery najnowszej odsłony produktu amerykańskiego koncernu. W pierwszym przypadku przeprowadzono globalną kampanię marketingową na ogromną skalę, wykorzystując w niej m.in. hitową piosenkę zespołu The Rolling Stones – ”Start me up”. Windows 10 debiutował po cichu poprzez uaktualnienie oprogramowania milionów komputerów i urządzeń mobilnych za pośrednictwem Internetu (odbywa się to etapami, aby nie zablokowały się serwery Microsoftu).
Wczorajszemu debiutowi oprogramowania towarzyszyła międzynarodowa, quasi-społeczna kampania prowadzona pod hasłem "Upgrade Your World". W ramach tej akcji promocyjnej Microsoft ma przekazać w sumie 10 mln dol. 100 organizacjom non profit, które zgodnie ze sloganem kampanii pomagają rozwijać świat.
(LL, 29.07.2015)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)