OS3 multimedia odnowiła serwis Zozoli
15.03.2006, 09:08
Agencja interaktywna OS3 multimedia zaprojektowała nową odsłonę serwisu internetowego karmelków musujących dla dzieci Zozole (Mieszko SA) i przygotowała kampanię reklamową.
”Zozole rosną wraz z dziećmi” – to hasło promujące odświeżenie marki Zozole i zmianę grupy docelowej strony internetowej Zozole.pl z przedszkolaków na uczniów szkół podstawowych. Dwutygodniowa kampania reklamowa promująca nową stronę obejmie: mailing do użytkowników Onet.pl w wieku 7–12 lat, banery reklamowe w portalach m.in. Wirtualna Polska, Interia.pl. Jej kreację przygotowała OS3 multimedia, a media kampanii zaplanował i kupił Media Contacts (MPG Media Planning Group). Uruchomienie serwisu jest wsparte promocją ”Licz smycz”. Pierwsze 15 tys. osób, które odwiedzi stronę oraz zapisze się do Zozoklubu, otrzyma gadżet: smycz na klucze lub komórkę.(JW, 15.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










