Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Lipiec 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem

Dane z okresu 13.07.2015 - 19.07.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 11,20%
2 Polsat 10,79%
3 TVN 9,84%
4 TVP2 6,77%
5 TVP INFO 3,75%
6 TV4 3,36%
7 TVN24 3,22%
8 TVN7 3,19%
9 TV PULS 3,06%
10 Polsat Sport 2,10%
11 Puls 2 1,68%
12 TVP Seriale 1,57%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,57%
14 Polsat2 1,56%
15 Polsat Sport News 1,50%
16 TV6 1,27%
17 TVP Rozrywka 1,25%
18 TVP Regionalna 1,13%
19 Polsat News 1,10%
20 Stopklatka 0,97%
  Inne 29,12%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 TELEEXPRESS TVP1 2015-07-14 17:00:08 3 293 9,22%
2 FAKTY TVN 2015-07-13 18:59:53 3 084 8,63%
3 WIADOMOŚCI TVP1 2015-07-14 19:30:07 3 074 8,60%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-07-14 20:01:19 3 069 8,59%
5 PROGNOZA POGODY TVP1 2015-07-13 20:11:36 2 806 7,85%
6 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 2015-07-16 21:25:27 2 698 7,55%
7 LIGA MISTRZÓW - ELIMINACJE /MECZ PIŁKI NOŻNEJ/ - FK SARAJEWO - LECH POZNAŃ TVP1 2015-07-14 20:54:52 2 620 7,33%
8 UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 2015-07-13 19:50:46 2 342 6,55%
9 NA WSPÓLNEJ /SER.OBYCZ.POL./ TVN 2015-07-13 20:10:15 2 333 6,53%
10 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-07-16 20:29:56 2 320 6,49%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w teleawizji

(23.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.