Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 22, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

EKOrozrywka z edukacją w tle Zdobywaj nagrody w konkursach i grach w ramach kampanii „Weź mnie w obroty”

Do tej pory fani społecznej kampanii mogli brać udział w grze polegającej na wirtualnym zbieraniu butelek https://apps.facebook.com/wezmniewobroty/. Teraz mają szansę wykazać się kreatywnością w zabawie „Wymyślaj słowa” oraz humorem w tworzeniu własnych tekstów do komiksów w konkursie „Moja własna historia butelki zwrotnej”.

„Wymyślaj słowa” to zabawa polegająca na tworzeniu haseł promujących zwracanie butelek i podkreślających ich ekologiczność. Zadania będą pojawiać się na profilu kampanii na Facebooku co dwa tygodnie. Z kolei konkurs „Moja własna historia butelki zwrotnej” polega na tworzeniu własnych dialogów do już opublikowanych komiksów, nawiązujących do idei kampanii. Co dwa tygodnie na Facebooku pojawi się jeden odcinek z pustymi miejscami, przeznaczonymi na kreatywny tekst. Dla zwycięzców konkursów przewidziane są atrakcyjne nagrody - kubki i podkładki z wybranymi komiksami Marty Zabłockiej, Dennisa Wojdy, Maćka Łazowskiego i Bereniki Kołomyckiej. Upominki te będą również przyznawane jako nagroda miesięczna w EKOgrze „Weź mnie w obroty”.

Celem kampanii „Weź mnie w obroty”, prowadzonej przez Carlsberg Polska pod patronatem Fundacji Nasza Ziemia, jest zwiększanie ekologicznej świadomości Polaków i zachęcanie konsumentów oraz handlowców do przyjęcia przyjaznej dla środowiska postawy wobec szklanych opakowań zwrotnych. Jedna butelka zwrotna może być użyta 20 razy, dziś w Polsce rotuje w rynku zaledwie 8-12 cykli. Kampania „Weź mnie w obroty” to istotny element w konsekwentnie od lat realizowanych działaniach Carlsberg Polska na rzecz edukacji opakowaniowej Polaków. Firma poprzez akcje ekologiczne - organizowane od 6 lat z partnerami handlowymi oraz na dużych wydarzeniach muzycznych i sportowych - zachęca konsumentów do oddawania butelki zwrotnej do sklepów, promuje recykling, segregację opakowań bezzwrotnych oraz wspólnie z wolontariuszami apeluje o niezaśmiecanie terenów zielonych i rekreacyjnych („Daj śmieciom kosza”).

Więcej informacji o kampanii: www.wezmniewobroty.pl

(22.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.