Deloitte Polska potwierdza, że przejmuje Stratosferę
Firma Deloitte potwierdziła w komunikacie prasowym, że dołączy do niej zespół agencji strategicznej Stratosfera. Tak jak poinformowaliśmy w "Presserwisie" usługi w zakresie strategii marketingowych i pozycjonowania marek będą oferowane pod marką Stratosfera by Deloitte.
Stratosfera specjalizuje się w strategiach i innowacjach marketingowych oraz analizach foresight. Działa od 1997 roku.
"Bycie częścią Deloitte to dla nas szansa na wzbogacenie kompetencji i możliwość działania na większą skalę. To także okazja do poszerzenia zakresu naszych usług dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii i unikalnych narzędzi analitycznych, jakimi dysponuje Deloitte" – komentuje Krzysztof Najder, partner zarządzający i współzałożyciel Stratosfery.
"Połączone zespoły będą ściśle współpracować, aby w pełni wykorzystać to, co najlepsze w obu organizacjach i tworzyć skuteczne rozwiązania najlepiej odpowiadające potrzebom naszych klientów" - informuje w komunikacie prasowym Zbigniew Szczerbetka, partner,l ider działu konsultingu na Europę Środkowo-Wschodnią w Deloitte.
Deloitte Polska specjalizuje się w audycie, doradztwie podatkowym, gospodarczym i finansowym.
(DR, AMS, 21.07.2015)