Marek Staniszewski odchodzi z Havas Worldwide Warsaw

Marek Staniszewski
Marek Staniszewski, chief strategy officer Havas Worldwide Warsaw, po dwóch latach odchodzi z tej agencji. Jego obowiązki przejmą stratedzy, którzy pozostają w firmie. Z Havas Worldwide Warsaw rozstał się także Michał Imbierowicz, executive creative director.
Marek Staniszewski po odejściu z Havas Worldwide Warsaw ma zajmować się doradzaniem i szkoleniem. Chief strategy officerem w Havas Worldwide był od listopada 2013 roku. Sprawował nadzór strategiczny nad wszystkimi projektami w grupie, realizowanymi przez: Havas Worldwide Warsaw (agencja ATL), Havas Engage Warsaw (agencja marketingu), Havas Worldwide Digital Warsaw (agencja interaktywna) i Havas PR.
Wcześniej był m.in. dyrektorem wykonawczym pionu marketingu Canal+ Cyfrowego, wiceprezesem agencji Young & Rubicam i chief strategy officer Young & Rubicam Brands.
Z końcem czerwca br. z funkcji executive creative director zrezygnował Michał Imbierowicz, z agencją związany od maja ub.r. Zastąpił go Jakub Zielecki, deputy creative director.
(DR, AMS, 20.07.2015)
