Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 16, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anatomia głupoty według Richarda Hammonda

W sierpniu na antenę National Geographic Channel powraca seria "Anatomia głupoty według Richarda Hammonda", a w niej wyjątkowo zobaczymy zwierzęta.

Od wtorku, 25 sierpnia, godz. 21:00 i 21:30Program „Anatomia Głupoty według Richarda Hammonda” powraca na antenę National Geographic Channel, a wraz z nim najbardziej szalone, odważne, ale i bolesne filmy wideo udostępnione publice w Internecie. W tej serii, oprócz tradycyjnych porażek „domowych” kaskaderów, prowadzący program Richard Hammond , przedstawi trzy specjalne odcinki o zwierzętach. Jak się okazuje nie tylko ludzie potrafią zaliczać spektakularne wpadki. W pierwszym z nich w głównych rolach prawdziwe gwiazdy Internetu – koty. Nie tylko chodzą własnymi ścieżkami, ale podobnie jak my potrafią być bardzo lekkomyślne. a ich upadki epickie.

Niestety wbrew powszechnemu przekonaniu – koty nie zawsze spadają na cztery łapy. Ponadto w nowej serii pojawią się psy, które tylko nieznacznie ustępują kotom na polu popularności w sieci, a już z pewnością idą z nimi łeb w łeb w kwestii zaliczania wpadek przed obiektywami kamer. Nie zabraknie też dzikich zwierząt. Jednak niezależnie od tego czy to lew, czy panda – wszystkie potrafią być urocze w swojej nieporadności.

Niepowodzenia zostaną dokładnie przeanalizowane przy wykorzystaniu animacji obrazujących prawa fizyki i filmów pokazywanych w zwolnionym tempie – tak aby widzom nie umknął żaden detal. Prawa fizyki, chemii oraz biologii pomogą wyjaśnić co i dlaczego w poszczególnych wyczynach poszło „nie tak”. Aby postawić trafną „diagnozę”, prześledzimy najdrobniejsze szczegóły, takie jak waga, wielkość, pęd, spalanie, a nawet to, w jaki sposób działa nasz mózg. To trzeba zobaczyć!

 

Marcin Kuchno,
Biuro Prasowe National Geographic Channel i Nat Geo Wild
Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej.

(16.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.