Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowi projektanci w dziale kreacji Mind Progress Group

Agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group rozbudowała dział kreacji. Dołączyły do niego dwie osoby, które zajmują stanowiska graphic designerów - Katarzyna Kaczyńska i Witold Pawlęga.

Katarzyna Kaczyńska ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z agencjami reklamowymi. Karierę zawodową graphic designera zaczynała w Lama Media.

Kompetencje poszerzała w Infini.to i mohi.to. W ostatnich dwóch latach pracowała jako freelancer. Projektowała między innymi dla takich marek, jak: Focus, Gala, ING Bank Śląski, Santander Bank, Lotto, Neurosoft, Objectivity, Primamoda, IIYAMA. Specjalizuje się zarówno w grafice cyfrowej, jak i DTP. W Mind Progress Group pracuje dla klientów z branży FMCG, retail i deweloperskiej.

Witold Pawlęga, to dotychczasowy Brand Manager w Frankie’s, sieci lokali serwujących głównie soki ze świeżych warzyw i owoców. W minionych dwóch latach opracowywał między innymi projekty graficzne związane z marką. Dzięki temu zdobył cenne doświadczenie z obszaru szeroko rozumianego brandingu, które aktualnie przekłada na pracę w Mind Progress Group. W agencji zajmuje się głównie projektami z branży retail. !

Mind Progress Group to największa agencja marketingu zintegrowanego w Polsce południowo-zachodniej. W skład firmy wchodzi 40 ekspertów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.

 

Andrzej Gruszka
PR Manager

(15.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.