Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 14, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa odsłona Glamour.pl i znaczny wzrost zasięgu

Na początku lipca wystartowała nowa odsłona serwisu glamour.pl. Strona została dostosowana do techniki Responsive Web Design, dzięki czemu jest jeszcze bardziej przyjazna użytkownikowi.

Glamour.pl stale powiększa zasięg, odnotowując rekordowe wzrosty w pierwszym kwartale bieżącego roku, a także rozwija dodatkowe kanały w social media takie jak: Snapchat, Instagram, Facebook i YouTube.
„Glamour.pl to nie tylko strona www, która od niedawna działa w nowej, bardziej przyjaznej użytkownikowi odsłonie. To także dynamicznie rozwijające się social media – Facebook z bardzo zaangażowanymi fanami, prężnie działający Instagram oraz Snapchat, który cieszy się popularnością wśród naszych młodszych czytelników. 
Konsekwentnie pracujemy nad rozwojem wszystkich tych elementów, kładąc nacisk zarówno na treści do czytania i oglądania, jak i tzw. shopable content, również w formie wideo. Nowy layout to ukłon w stronę dużej grupy osób korzystających z glamour.pl na smartfonach – responsywna, czytelna strona powstała z myślą o nich.

W najbliższym czasie stawiamy na rozwój części wideo oraz powiększanie grona użytkowników, m.in. za pomocą licznych konkursów i patronatów medialnych.” – Martyna Wyrzykowska - redaktor prowadząca glamour.pl.

W czerwcu 2015 roku glamour.pl po zmianie z bloga na stronę www odnotował ogromny wzrost liczby odsłon o 568% w porównaniu do czerwca 2014 roku i tym samym osiągnął poziom 300 000 odsłon miesięcznie. W tym okresie zanotowano również bardzo wyraźny wzrost liczby unikalnych użytkowników o 452%.
W ciągu roku liczba fanów na Facebooku glamour.pl zwiększyła się o 58% uzyskując wynik ponad 96 000 fanów. Dynamiczny rozwój konta na Instagramie przyczynił się do wzrostu liczby obserwujących o 851% w porównaniu z rokiem 2014 osiągając poziom 36 600 obserwujących.
1 czerwca to data startu oficjalnego konta Glamour na Snapchacie (@glamourpoland). Już po miesiącu najpopularniejszy snap osiągnął 1500 wyświetleń, a średnia wyświetleń snapów to 1000.

Michał Helman
Publishing Director
Burda Media Polska

(14.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.