Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 14, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy portal ESKA INFO dostępny w Internecie

Wystartował portal ESKA INFO (eskaINFO.pl), zawierający newsy lokalne przygotowywane przez reporterów radiowych oraz redakcję internetową Radia ESKA. Treść portalu uzupełnia przegląd wiadomości z innych serwisów, ciekawostki dotyczące poszczególnych miast, a także aktualizowane na bieżąco informacje o pogodzie i sytuacji na drogach. Obecnie ESKA INFO oferuje informacje z Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia, Trójmiasta, Łodzi, Lublina i Aglomeracji Śląskiej.

Portal ESKA INFO to nowa jakość w polskim Internecie. Dzięki połączeniu wieloletnich doświadczeń newsroomu radiowego z umiejętnościami redakcji internetowej, oddajemy w ręce czytelników portal, który pomoże zaoszczędzić czas potrzebny do znalezienia najważniejszych newsów z miasta i regionu.
- Dotychczas, jako brand ESKA, oferowaliśmy w Internecie informacje z obszaru kultury popularnej. Główny fanpage Radia ESKA zgromadził blisko dwa miliony sympatyków marki i jest najsilniejszym fanpagem medialnym w Polsce. Naturalnym krokiem w rozwoju naszej oferty jest dostarczenie w Internecie informacji lokalnej z miast, w których mieszkają nasi słuchacze – mówi Leszek Kozioł, prezes zarządu Radia ESKA SA.
Ogromnym atutem portalu ESKA INFO jest innowacyjny system agregacji treści z innych mediów, głównie lokalnych, które dotychczas nie miały szansy przebić się z przekazem poza dzielnicę czy miasto. Jednym z ważniejszych elementów tej innowacyjności jest uwzględnianie popularności tych treści w mediach społecznościowych, a w szczególności wśród fanów Radia ESKA na Facebooku. System został przygotowany przez firmę BrandON Media, specjalizującą się w tworzeniu dedykowanych rozwiązań opartych na monitoringu mediów społecznościowych.
ESKA INFO to także platforma do szerokiej współpracy z miejskimi blogerami, przewodnikami, miłośnikami fotografii i historii. Nieznane fakty na temat Warszawy, Trójmiasta czy Śląska zaprezentujemy w atrakcyjny i przystępny sposób, w specjalnej kategorii "Poznaj miasto".
ESKA INFO działa zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej, która zostanie uruchomiona w ciągu kilku dni.

Informacja prasowa

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.