Telewizja Polska unieważniła przetarg  |  UM koordynuje działania Upfield na kolejnych rynkach  |  Instytut Książki ogłosił konkurs na stanowiska redaktorów naczelnych  |  Kolejna edycja "Ślubu od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  Nowa autorska audycja w Esce Rock  |  Tematy z "Newsweek Magazyn Kryminalny" w formie podcastu  |  Termin startu kanału Wakacje TV  |  ViDoc TV wprowadzi produkcje dla seniorów  |  Henryka Wach-Malicka recenzentką teatralną Ślązagu  |  Portale szykują się do wyborów w USA  |  Bridge2Fun  |  Pipedrive klientem  |  Awanse w agencji FormUp  |  Z naczelnego "Bilda" na p.o. dyrektora generalnego Euronews  |  Apel o uwolnienie skazanego na 23 lata saudyjskiego karykaturzysty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska unieważniła przetarg  |  UM koordynuje działania Upfield na kolejnych rynkach  |  Instytut Książki ogłosił konkurs na stanowiska redaktorów naczelnych  |  Kolejna edycja "Ślubu od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  Nowa autorska audycja w Esce Rock  |  Tematy z "Newsweek Magazyn Kryminalny" w formie podcastu  |  Termin startu kanału Wakacje TV  |  ViDoc TV wprowadzi produkcje dla seniorów  |  Henryka Wach-Malicka recenzentką teatralną Ślązagu  |  Portale szykują się do wyborów w USA  |  Bridge2Fun  |  Pipedrive klientem  |  Awanse w agencji FormUp  |  Z naczelnego "Bilda" na p.o. dyrektora generalnego Euronews  |  Apel o uwolnienie skazanego na 23 lata saudyjskiego karykaturzysty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska unieważniła przetarg  |  UM koordynuje działania Upfield na kolejnych rynkach  |  Instytut Książki ogłosił konkurs na stanowiska redaktorów naczelnych  |  Kolejna edycja "Ślubu od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  Nowa autorska audycja w Esce Rock  |  Tematy z "Newsweek Magazyn Kryminalny" w formie podcastu  |  Termin startu kanału Wakacje TV  |  ViDoc TV wprowadzi produkcje dla seniorów  |  Henryka Wach-Malicka recenzentką teatralną Ślązagu  |  Portale szykują się do wyborów w USA  |  Bridge2Fun  |  Pipedrive klientem  |  Awanse w agencji FormUp  |  Z naczelnego "Bilda" na p.o. dyrektora generalnego Euronews  |  Apel o uwolnienie skazanego na 23 lata saudyjskiego karykaturzysty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 13, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kropka nad i" w TVN 24 zyskała widzów

Array

Prowadzony przez Monikę Olejnik program publicystyczny "Kropka nad i" w sezonie 2014/2015 przyciągał do TVN 24 średnio 426 tys. widzów – o 22 tys. więcej, niż miał w sezonie 2013/2014.

Program był nadawany od 1 września ub.r. do 9 lipca br., od poniedziałku do czwartku o godz. 20. Najpopularniejsze odcinki gromadziły znacznie powyżej 0,5 mln widzów. Wydanie z 10 listopada ub.r. obejrzało 645 tys. osób, wydanie z 4 grudnia ub.r. - 586 tys., a wydanie z 10 czerwca br. - 584 tys.
"Kropka nad i" miała też większy niż w poprzednim sezonie udział w rynku: w grupie ogólnej ten program wybierało 2,75 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję (rok temu: 2,66 proc.), a w grupie komercyjnej widzów mających od 16 do 49 lat – 2,08 proc. (1,63 proc.). W grupie ogólnej w czasie emisji programu Moniki Olejnik kanał TVN 24 przegrywał jednak z TVP Info, mającym 2,90 proc. udziału (Polsat News miał w tym czasie 0,58 proc.). Prowadził za to w grupie komercyjnej, w której TVP Info miał 1,12 proc. udziału (Polsat News: 0,49 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 13.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.