Telewizja Polska unieważniła przetarg  |  UM koordynuje działania Upfield na kolejnych rynkach  |  Instytut Książki ogłosił konkurs na stanowiska redaktorów naczelnych  |  Kolejna edycja "Ślubu od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  Nowa autorska audycja w Esce Rock  |  Tematy z "Newsweek Magazyn Kryminalny" w formie podcastu  |  Termin startu kanału Wakacje TV  |  ViDoc TV wprowadzi produkcje dla seniorów  |  Henryka Wach-Malicka recenzentką teatralną Ślązagu  |  Portale szykują się do wyborów w USA  |  Bridge2Fun  |  Pipedrive klientem  |  Awanse w agencji FormUp  |  Z naczelnego "Bilda" na p.o. dyrektora generalnego Euronews  |  Apel o uwolnienie skazanego na 23 lata saudyjskiego karykaturzysty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska unieważniła przetarg  |  UM koordynuje działania Upfield na kolejnych rynkach  |  Instytut Książki ogłosił konkurs na stanowiska redaktorów naczelnych  |  Kolejna edycja "Ślubu od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  Nowa autorska audycja w Esce Rock  |  Tematy z "Newsweek Magazyn Kryminalny" w formie podcastu  |  Termin startu kanału Wakacje TV  |  ViDoc TV wprowadzi produkcje dla seniorów  |  Henryka Wach-Malicka recenzentką teatralną Ślązagu  |  Portale szykują się do wyborów w USA  |  Bridge2Fun  |  Pipedrive klientem  |  Awanse w agencji FormUp  |  Z naczelnego "Bilda" na p.o. dyrektora generalnego Euronews  |  Apel o uwolnienie skazanego na 23 lata saudyjskiego karykaturzysty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska unieważniła przetarg  |  UM koordynuje działania Upfield na kolejnych rynkach  |  Instytut Książki ogłosił konkurs na stanowiska redaktorów naczelnych  |  Kolejna edycja "Ślubu od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  Nowa autorska audycja w Esce Rock  |  Tematy z "Newsweek Magazyn Kryminalny" w formie podcastu  |  Termin startu kanału Wakacje TV  |  ViDoc TV wprowadzi produkcje dla seniorów  |  Henryka Wach-Malicka recenzentką teatralną Ślązagu  |  Portale szykują się do wyborów w USA  |  Bridge2Fun  |  Pipedrive klientem  |  Awanse w agencji FormUp  |  Z naczelnego "Bilda" na p.o. dyrektora generalnego Euronews  |  Apel o uwolnienie skazanego na 23 lata saudyjskiego karykaturzysty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 11, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanały TVP z największym udziałem w rynku

Kanały TVP w grupie ogólnej mają średnio 30,33 proc. udziału w rynku

Największy łączny udział w rynku wśród wszystkich widzów miały w czerwcu br. stacje Telewizji Polskiej (anteny główne i kanały tematyczne). Z kolei w grupie komercyjnej prowadziły kanały Grupy Polsat.

Stacje Polsatu zanotowały lepszy łączny wynik niż rok temu w obu grupach (4+ i 16-49). W grupie komercyjnej udział zwiększyły też stacje TVN.
Mimo spadku Telewizja Polska prowadziła w grupie ogólnej, w której miała średnio 30,33 proc. udziału w rynku (w czerwcu ub.r. 33,70 proc.). Zajmująca drugie miejsce Grupa Polsat osiągnęła 22,72 proc. udziału (rok temu: 20,38 proc.), a będąca na trzecim miejscu Grupa TVN – 19,68 proc. (spadek z 19,73 proc.).

 

W grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat prowadziły kanały Grupy Polsat, z wynikiem 24,60 proc. (rok temu 22,40 proc.). Na drugim miejscu były stacje TVP z łącznym udziałem 23,18 proc. (spadek z 28,40 proc.), a na trzecim kanały Grupy TVN – 21,38 proc. (19,82 proc.). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 11.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.