Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa wersja AMS Plakat Test

AMS Plakat Test, narzędzie umożliwiające ocenę kreacji plakatu outdoorowego zostało wzbogacone o nową funkcjonalność - od lipca br. możliwe jest także sprawdzenie projektu plakatu umieszczanego na tyłach autobusów (tzw. busback).

AMS Plakat Test umożliwia ocenę layoutu plakatu outdoorowego. Dzięki niemu można sprawdzić i ocenić czytelność plakatu w ruchu ulicznym - teraz także na tyłach autobusu. Ocena kreacji plakatu odbywa się w 4 krokach - wystarczy wczytać projekt, zobaczyć, jak wygląda on na ulicy w realnym otoczeniu (widok z chodnika i pasa jezdni), poddać projekt analizie i pobrać raport, który zawiera podsumowanie i wskazówki z przeprowadzonej analizy plakatu.

- Plakat to przedmiot sztuki użytkowej. Sukces kampanii zależy przede wszystkim od jakości i czytelności kreacji w warunkach ruchu ulicznego, czyli w efekcie – od dobrego projektu. Źle zaprojektowany layout jest po prostu nieefektywny. Wciąż częstym błędem przy projektowaniu plakatu reklamowego jest traktowanie go jako kolejnej wersji reklamy prasowej. Tymczasem jest to plakat uliczny i jego odbiór odbywa się w specyficznych warunkach – dlatego tak pomocny jest AMS Plakat Test – podsumowuje Dorota Cetnarska, współautorka narzędzia (Marketing & Research Advisor w AMS).

Więcej: amsplakattest.pl.

AGNIESZKA BAKIENSZTOS
Specjalista ds. PR

(09.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.