Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa wersja AMS Plakat Test

AMS Plakat Test, narzędzie umożliwiające ocenę kreacji plakatu outdoorowego zostało wzbogacone o nową funkcjonalność - od lipca br. możliwe jest także sprawdzenie projektu plakatu umieszczanego na tyłach autobusów (tzw. busback).

AMS Plakat Test umożliwia ocenę layoutu plakatu outdoorowego. Dzięki niemu można sprawdzić i ocenić czytelność plakatu w ruchu ulicznym - teraz także na tyłach autobusu. Ocena kreacji plakatu odbywa się w 4 krokach - wystarczy wczytać projekt, zobaczyć, jak wygląda on na ulicy w realnym otoczeniu (widok z chodnika i pasa jezdni), poddać projekt analizie i pobrać raport, który zawiera podsumowanie i wskazówki z przeprowadzonej analizy plakatu.

- Plakat to przedmiot sztuki użytkowej. Sukces kampanii zależy przede wszystkim od jakości i czytelności kreacji w warunkach ruchu ulicznego, czyli w efekcie – od dobrego projektu. Źle zaprojektowany layout jest po prostu nieefektywny. Wciąż częstym błędem przy projektowaniu plakatu reklamowego jest traktowanie go jako kolejnej wersji reklamy prasowej. Tymczasem jest to plakat uliczny i jego odbiór odbywa się w specyficznych warunkach – dlatego tak pomocny jest AMS Plakat Test – podsumowuje Dorota Cetnarska, współautorka narzędzia (Marketing & Research Advisor w AMS).

Więcej: amsplakattest.pl.

AGNIESZKA BAKIENSZTOS
Specjalista ds. PR

(09.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.