Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Janusz Korwin-Mikke firmuje napój energetyczny Korwin Energy Drink

Korwin Energy Drink produkuje Gastrona

Napój energetyczny firmowany przez europosła Janusza Korwin-Mikkego wprowadza na rynek spółka Gastrona. Produkt trafił już do sprzedaży.

Na pomysł nazwania napoju energetycznego nazwiskiem polityka, obecnie europosła, wpadł Sławomir Grzyb, prezes spółki Gastrona. - Liczymy się z tym, że projekt jest kontrowersyjny – mówi. - W Polsce Janusz Korwin-Mikke jest bardziej rozpoznawalny od sportowca "Tigera", czyli Dariusza Michalczewskiego. Ma on młodych, aktywnych wyborców – wyjaśnia Grzyb i zapewnia, że polityk przeznaczył swoją gażę na cele charytatywne - Fundację Indywidualnego Kształcenia, która zajmuje się pomocą w rozwoju intelektualnym ludziom upośledzonym fizycznie.
Korwin Energy Drink miał premierę na kwietniowym wiecu wyborczym polityka podczas kampanii prezydenckiej w Krakowie, jednak do sprzedaży trafił dopiero teraz. W sieci jest promowany spot reklamowy z udziałem Mariana Kowalskiego, polityka Ruchu Narodowego.
Prezes Gastrony skarży się, że ma problem z wprowadzeniem napoju do sieci handlowych. - Nie sądzę, żeby sieci handlowe wystrzegały się produktu, który może im przynieść zyski, ale sama twarz celebryty nie wystarczy – komentuje Dariusz Kubuj, główny strateg i wspólnik agencji Kubuj Strategia. - Dla sieci ważny jest stabilny biznes, nie sezonowe ciekawostki. W tym wypadku wręcz przeciwnie, mogą podejrzewać, że jest to raczej zły biznes – dodaje.

(AMP, 09.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.