Janusz Korwin-Mikke firmuje napój energetyczny Korwin Energy Drink

Korwin Energy Drink produkuje Gastrona
Napój energetyczny firmowany przez europosła Janusza Korwin-Mikkego wprowadza na rynek spółka Gastrona. Produkt trafił już do sprzedaży.
Na pomysł nazwania napoju energetycznego nazwiskiem polityka, obecnie europosła, wpadł Sławomir Grzyb, prezes spółki Gastrona. - Liczymy się z tym, że projekt jest kontrowersyjny – mówi. - W Polsce Janusz Korwin-Mikke jest bardziej rozpoznawalny od sportowca "Tigera", czyli Dariusza Michalczewskiego. Ma on młodych, aktywnych wyborców – wyjaśnia Grzyb i zapewnia, że polityk przeznaczył swoją gażę na cele charytatywne - Fundację Indywidualnego Kształcenia, która zajmuje się pomocą w rozwoju intelektualnym ludziom upośledzonym fizycznie.
Korwin Energy Drink miał premierę na kwietniowym wiecu wyborczym polityka podczas kampanii prezydenckiej w Krakowie, jednak do sprzedaży trafił dopiero teraz. W sieci jest promowany spot reklamowy z udziałem Mariana Kowalskiego, polityka Ruchu Narodowego.
Prezes Gastrony skarży się, że ma problem z wprowadzeniem napoju do sieci handlowych. - Nie sądzę, żeby sieci handlowe wystrzegały się produktu, który może im przynieść zyski, ale sama twarz celebryty nie wystarczy – komentuje Dariusz Kubuj, główny strateg i wspólnik agencji Kubuj Strategia. - Dla sieci ważny jest stabilny biznes, nie sezonowe ciekawostki. W tym wypadku wręcz przeciwnie, mogą podejrzewać, że jest to raczej zły biznes – dodaje.
(AMP, 09.07.2015)
