Grolsch w kampanii nawiązuje do letnich festiwali
Layout reklamy outdoorowej Grolsch
Kompania Piwowarska w kampanii "Za Grolsch Kultury" promuje obecność marki piwa Grolsch podczas letnich festiwali muzycznych i filmowych.
Główną ideą działań Grolscha jest przybliżenie sztuki oraz wkomponowanie jej w przestrzeń miejską. Stąd kampania outdooru sięgająca po wybrane dzieła malarskie, które stają się komentarzem do aktualnych kulturalnych wydarzeń związanych z Grolschem. Kreacje przypominają o Off Festivalu (Katowice), T-Mobile Nowych Horyzontach (Wrocław), o idei crowdfoundingowego portalu przeznaczonego do finansowego wspierania twórców - Wspieramkulture.pl (partner Za Grolsch Kultury).
Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Agency. Za działania digital odpowiada agencja Lubię to. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MEC. Za działania PR odpowiada Tailor Made PR.
(DR, 08.07.2015)










