Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grolsch w kampanii nawiązuje do letnich festiwali

Layout reklamy outdoorowej Grolsch

Kompania Piwowarska w kampanii "Za Grolsch Kultury" promuje obecność marki piwa Grolsch podczas letnich festiwali muzycznych i filmowych.

Główną ideą działań Grolscha jest przybliżenie sztuki oraz wkomponowanie jej w przestrzeń miejską. Stąd kampania outdooru sięgająca po wybrane dzieła malarskie, które stają się komentarzem do aktualnych kulturalnych wydarzeń związanych z Grolschem. Kreacje przypominają o Off Festivalu (Katowice), T-Mobile Nowych Horyzontach (Wrocław), o idei crowdfoundingowego portalu przeznaczonego do finansowego wspierania twórców - Wspieramkulture.pl (partner Za Grolsch Kultury).
Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Agency. Za działania digital odpowiada agencja Lubię to. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MEC. Za działania PR odpowiada Tailor Made PR.

(DR, 08.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.