Obi w przetargu wybiera agencję do obsługi reklamowej
Sieć marketów budowlanych Obi wybiera w przetargu agencję reklamową - wynika z informacji "Presserwisu". Wybrana w przetargu agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją strategii i kreacji reklamowej. Umowa ma mieć charakter projektowy.
Sieć Obi ostatnio nie współpracowała z żadną agencją od czasu zakończenia pod koniec ub.r. współpracy z grupą komunikacyjną Ogilvy & Mather. Wiodącą agencją Obi była Ogilvy & Mather Advertising (ATL i BTL), przygotowaniem strategii zajmowała się Ogilvy Brand Consulting, za działania online odpowiadała Ogilvy Interactive, za akcje aktywacyjne i promocje konsumenckie - Ogilvy Action, a za produkcję - Redworks. Ogilvy & Mather wygrała ten budżet w przetargu, na początku 2013 roku. O tym przetargu było głośno, ponieważ biorące w nim udział agencje otrzymały niekonwencjonalną propozycję, by całe ich wynagrodzenie zależało od wyników sprzedaży. Współpraca miała charakter długofalowy. Ogilvy & Mather opracowała koncept "Obi tak to robi".
Pod marką Obi działają w Polsce 43 markety.
(AMS, 08.07.2015)










