Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Obi w przetargu wybiera agencję do obsługi reklamowej

Sieć marketów budowlanych Obi wybiera w przetargu agencję reklamową - wynika  z informacji "Presserwisu". Wybrana w przetargu agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją strategii i kreacji reklamowej. Umowa ma mieć charakter projektowy.

Sieć Obi ostatnio nie współpracowała z żadną agencją od czasu zakończenia pod koniec ub.r. współpracy z grupą komunikacyjną Ogilvy & Mather. Wiodącą agencją Obi była Ogilvy & Mather Advertising (ATL i BTL), przygotowaniem strategii zajmowała się Ogilvy Brand Consulting, za działania online odpowiadała Ogilvy Interactive, za akcje aktywacyjne i promocje konsumenckie - Ogilvy Action, a za produkcję - Redworks. Ogilvy & Mather wygrała ten budżet w przetargu, na początku 2013 roku. O tym przetargu było głośno, ponieważ biorące w nim udział agencje otrzymały niekonwencjonalną propozycję, by całe ich wynagrodzenie zależało od wyników sprzedaży. Współpraca miała charakter długofalowy. Ogilvy & Mather opracowała koncept "Obi tak to robi".
Pod marką Obi działają w Polsce 43 markety.

(AMS, 08.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.