Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Czerwiec 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed TVN i Polsatem

Dane z okresu 15.06.2015 - 21.06.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 11,75%
2 TVN 10,39%
3 Polsat 10,26%
4 TVP2 7,26%
5 TVP INFO 3,67%
6 TV PULS 3,28%
7 TVN7 3,27%
8 TV4 3,25%
9 TVN24 3,23%
10 Polsat2 1,62%
11 Puls 2 1,61%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,60%
13 TVP Seriale 1,42%
14 Polsat Sport 1,39%
15 Polsat Sport News 1,38%
16 TV6 1,30%
17 TVP Regionalna 1,18%
18 TVP Rozrywka 1,11%
19 Polsat News 1,09%
20 Polo TV 1,06%
  Inne 28,88%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 MECZ TOWARZYSKI PIŁKI NOŻNEJ /TRANSMISJA/ - POLSKA - GRECJA TVP1 2015-06-16 20:37:53 4 007 11,21%
2 WIADOMOŚCI TVP1 2015-06-21 19:30:07 3 637 10,18%
3 PROGNOZA POGODY TVP1 2015-06-21 20:12:12 3 428 9,60%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-06-21 20:01:47 3 400 9,52%
5 TELEEXPRESS TVP1 2015-06-18 17:00:09 3 334 9,33%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-06-18 20:30:06 3 242 9,07%
7 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 2015-06-18 21:28:07 3 082 8,62%
8 FAKTY TVN 2015-06-15 19:00:04 2 725 7,63%
9 DZIEWCZYNA Z INDYJSKIM SZMARAGDEM /SER.PRZYG.NIEM/ TVP1 2015-06-19 20:24:37 2 490 6,97%
10 HRABIA MONTE CHRISTO /FILM FAB.ANG.USA 2002/ TVP1 2015-06-15 20:27:12 2 487 6,96%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(25.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.