Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Czerwiec 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 14.06.2015 - 15.06.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,09%
2 Polsat 11,05%
3 TVN 9,76%
4 TVP2 8,95%
5 TVP INFO 3,67%
6 TVN24 3,35%
7 TV PULS 3,28%
8 TV4 3,00%
9 TVN7 2,92%
10 Puls 2 1,56%
11 TTV - Twoja Telewizja 1,48%
12 TVP Seriale 1,44%
13 Polsat2 1,36%
14 Polsat News 1,23%
15 TV6 1,21%
16 TVP Regionalna 1,09%
17 TVP Rozrywka 1,01%
18 Polo TV 0,99%
19 Stopklatka 0,91%
20 Polsat Sport News 0,80%
  Inne 27,85%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-06-09 20:43:29 6 553 18,34%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-06-10 20:42:07 4 977 13,93%
3 OPOLE 2015 - MUZYCZNA BIOGRAFIA 90 LAT POLSKIEGO RADIA CZ.1 TVP1 2015-06-14 20:26:50 4 660 13,04%
4 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2015-06-09 21:39:20 4 571 12,79%
5 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-06-11 20:30:41 4 004 11,21%
6 OPOLE 2015 - KTOS MNIE POKOCHAŁ! URODZINOWE SUPERDEBIUTY ZE SKALDAMI TVP1 2015-06-12 20:30:12 3 985 11,15%
7 DO ZOBACZENIA W DWÓJCE TVP2 2015-06-08 21:33:25 3 844 10,76%
8 ELIMINACJE MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ /TRANSMISJA SPORT./ - POLSKA - GRUZJA Polsat 2015-06-13 17:50:09 3 720 10,41%
9 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-06-09 20:08:23 3 719 10,41%
10 TELEEXPRESS TVP1 2015-06-09 17:00:08 3 354 9,39%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(23.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.